FAQ
Hieronder vind je enkele veelgestelde vragen van klanten.
Indien je het antwoord op je vraag hier niet terugvindt, kan je ons altijd contacteren via info@onfleek.be.
Wat is de levertermijn?
Wij verwerken je bestelling zo snel mogelijk. De levertermijn bedraagt 2-4 werkdagen. Wanneer u een bestelling plaatst in het weekend of op een wettelijke feestdag, zal deze termijn beginnen te lopen vanaf de eerstvolgende werkdag. Wij zijn niet aansprakelijk voor vertraging van de levering, te wijten aan het postbedrijf zelf.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kan betalen met bancontact (kaartlezer of via een app), visa of mastercard, Paypal, IDeal en met een giftcard.
Moet ik verzendkosten betalen?
De verzending gebeurt door Bpost, de verzendkosten bedragen 5,90 euro (Bpost afhaalpunt) of 6,90 euro (thuislevering). Bestellingen worden gratis verzonden bij een aankoopbedrag vanaf 150 euro. Wens je geen verzendkosten te betalen, dan kan je je pakketje komen ophalen in Oudenaarde, deze optie kan je aanklikken bij het afronden van je bestelling. Wanneer je bestelling klaar is krijg je van mij een mail. In de mail vind je ook terug op welke momenten je het pakje kan komen ophalen.
Krijg ik een orderbevestiging?
Nadat je bestelling geplaatst is, krijg je via mail een bevestiging van je bestelling toegestuurd. Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, is er waarschijnlijk iets misgegaan met de bestelling. Ben je toch zeker dat de bestelling gelukt is, neem dan zeker contact met ons op.
Kan ik mijn pakket opvolgen?
Nadat je bestelling geplaatst is, krijg je via mail een bevestiging van je bestelling toegestuurd, met een unieke Bpost tracking code, waarmee je je pakket kan opvolgen.
Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Het kan altijd gebeuren dat je bestelling niet helemaal is wat je voor ogen had. Je kan het item steeds binnen de 10 dagen na ontvangst retourneren of ruilen. Opgelet, items met een korting van meer dan 30% kunnen niet geretourneerd worden. Je vindt meer informatie op onze website op de pagina 'Retourneren en ruilen'.
Aankopen in de winkel worden niet teruggenomen.
Wat als mijn artikel beschadigd of verkeerd geleverd is?
Stuur ons dan meteen een mailtje met meer informatie. We bekijken wat we kunnen doen. Als we het item nog op voorraad hebben, kunnen we het ruilen. Indien dit niet het geval is, wordt het bedrag binnen de 10 dagen na ontvangst teruggestort op jouw rekening.
Wat als ik mijn pakketje na vijf werkdagen nog niet heb ontvangen?
Gelieve ons dan meteen op de hoogte te brengen via info@onfleek.be zodat we dit onmiddellijk kunnen nakijken.
Komt een item terug in stock?
On Fleek streeft ernaar om unieke stuks aan te bieden. Als een item uitverkocht is, dan komt dit hoogst waarschijnlijk niet terug in stock. Er kunnen wel enkele uitzonderingen zijn maar dan kondigen wij dit telkens aan op onze instagrampagina.
Hoe vallen de maten?
Wij werken met heel wat Deense merken. De meeste items vallen dus groter uit. Indien dit het geval is, wordt dit steeds vermeld bij de beschrijving van het product.